dimecres, 15 d’abril del 2009

Em denuncien i em multen per portar el "cat" a la matricula del cotxe

La justícia espanyola, torna a fer de les seves.

El passat 10 d'abril, en plenes vacances de setmana santa, ens vem reunir amics i familiars per anar a Iparralde, el País Basc francès.

Dies abans, els meus pares em van oferir el seu cotxe, perquè és més gran i aniriem més segurs pel Pirineu basc.

Sortint d'Iruña, en direcció França, ens vem trobar un control antiterrorista de la Guàrdia Civil, i ens van fer parar; els agents, tots encaputxats i les seves metralletes ens apuntaven a tots i totes nosaltres.

L'agent se'm va dirigir i em va preguntar: ¿de dónde vienes?, i jo li vaig respondre de Iruña; i l'agent em va tornar a preguntar: ¿de dónde? de Iruña li vaig repetir. Era un moment bastant desagradable, i pensava que jo no pronunciava bé l'euskera, o que realment l'agent no em va entendre. M'ho va tornar a preguntar, i li vaig dir, de Pamplona; llavors ja em va entendre i em va dir: Ah!, de Pamplona!, aquí de vasco nada! aquí en espanyol, que estás muy equivocado, xaval!

Després del primer espectacle, i un cop vem entregar tota la documentació en regla del vehicle i la personal, em torna a dir: yo no conozco ningún país que se llame "CAT", a no ser la mierda que hay en la punta de mi nación. Llavors per dintre vaig pensar: "jo tampoc conec a cap país que es digui "E" ".

Ens van regirar el cotxe, van mirar totes les pertinences personals dels meus pares, amb un toc descaradament burlesc, i amb una falta de respecte inpropia d'un estat que s'autodenomina democràtic.

El fet denunciant és: "Colocar, inscribir o pintar en las placas de matriculas adornos, signos, publicidad u otros carácteres distintos de los señalados reglamentariamente";
ara, estic a l'espera de rebre la multa; que per cert l'agent, ja m'ha avisat que em farà mal.

Des d'aquest modest espai, m'adreço a tots i totes vosaltres, animant-vos a enganxar el distintiu propi del nostre país, i a fer objecció fiscal a les seves multes.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada